اموزش کیوکوشین کاراته
اموزش کیوکوشین کاراته
کیوکوشین خوزستان
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, توسط سارا گلچین |

 

دیدار علی آبادی با دبیر فدراسیون بین المللی کاراته؛

چگونگی حضور کاراته در المپیک مورد بررسی قرار گرفت

آنکارا - ˈمحمد علی آبادیˈ رییس کمیته ملی المپیک ایران با ˈجرج المپیوسˈ دبیر فدراسیون بین المللی کاراته در ترکیه، دیدار و در خصوص چگونگی حضور این رشته ورزشی در بازی های المپیک به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ˈمحمد علی آبادیˈ، امروز (یکشنبه) به هنگام بازگشت از لندن محل برگزاری بازی های پارالمپیک 2012، با سفر به شهر استانبول ترکیه محل برگزاری چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته، با دبیرکل یونانی فدراسیون بین المللی کاراته، دیدار و گفت و گو کرد.

رییس کمیته ملی المپیک در مصاحبه ای با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت: در این دیدار در باره ارایه راهکارهایی برای گنجانیدن رشته ورزشی کاراته در بازی های المپیک تبادل نظر شد، ضمن اینکه با توجه به ارتباطات مسوولان فدراسیون کاراته ایران با مقامات فدراسیون بین المللی کاراته در باره استفاده از مدیران این رشته ورزشی کشورمان در سطوح مختلف فدراسیون بین المللی نیز گفت و گوهایی به عمل آمد.

علی آبادی که از نزدیک رقابت های لیگ جهانی کاراته را در سالن المپیک شهر استانبول ترکیه مشاهده کرد، سطح این پیکارها را مطلوب توصیف کرد و گفت: با توجه به حضور کشورهای ژاپن و برخی از کشورهای اروپایی، این مسابقات در سطح بسیار خوبی در حال برگزاری است و کاراته کاهای ایرانی نیز به نتایج خوبی دست یافته اند.
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: